Toan?!



Ibland när man kommer hem står det en toalett utanför dörren. Då blir man förvånad. Men du har vi iallafall en fungerande toalett vilket alltid är trevligt.

Idag hade vi tre nationella prov, engelskan gick bra och spanska gick bra med tanke på att jag är sämst på att snacka spanska. Sen skulle vi ha naturkunskap men det blev inställt, yay! Istället gick jag, Ellen, Josefina och Sofia och fikade, det var trevligt.


Idag på lunchen hördes det konstiga ljud från Zinkensdamm, vi gick dit för att undersöka problemet. Det visade sig att det var läroverksfejden, verkar ju fett kul. Min skola har inga traditioner, men det kanske är bäst så. Vad vet jag...


Ska på träning snart, värsta duktiga dagen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0