The World is at War, but Don't Ever Miss the Beauty of it All

Jag kom på rubriken helt själv, ibland känner amn sig som en riktig poet. Och ibland inte, som tillexempel när man måste läsa jobbiga filsofiska avsnitt av Gentlemen. Inte kul!

Idag hade jag skriftligt nationellt prov i spanska vilket gick ganska dåligt, tror jag iallafall. Det kändes inte alls bra. Men jag hoppas på VG och är nöjd med G i spanska. Det känns ovant att säga att man är nöjd med G, men tyvärr är det så.

Imorgon ska vi se nån engelsk film på Engelskan (suprise), undra vilken det blir. Säkert nån helt okej film men jag kommer högljudt sitta och klaga bara för att jag har sett bättre brittiska filmer som ingen annan har hört talas om. Skryt- Wilma är i högform...

Imorgon är det återträff med min förra klass, det ska bli skoj att se vad som blivit av alla. Och i helgen ska jag till Linköping på släktträff, jag är fett bizzy (vet att det inte stavas så)!

Jag avslutar detta trevliga inlägg med en krya-på-dig-kram till Fredrika och en-ha-det-bra-i-Prag-kram till Josefina. Och slutligen en liten bild för att förgylla allas tillvaro (mest min...).



Han ser ut som en blanding av Morrissey och Plato i Ung Rebel. Eller de kanske är varsin hälft av Presley. Vem vet, kanske är det min C-uppsats ska handla om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0