You Know Where You Belong

"Here her head, she lay
Until she'd rise and say :
"I'm starved of mirth;
Let's go and trip a dwarf""

Jag lyssnar på konstiga b-sidor med the Smiths nu. Texten i Wonderful Woman är väldigt underhållande. Ska på bio senare i kväll och imorgon ska jag käka lunch med några från klassen. Mycket trevligt!

Jag har ju upptäckt ett nytt band, de är sjukt bra. Men jag säger inte vilka det är, eller jo kanske. Eller... Iallafall såg jag Fargo för några dagar sedan, den var bra. Det är lite kul hur de säger JA hela tiden. Den var ganska hemsk men ändå rolig. Jag intalar mig själv att det roliga jag såg i filmen kommer från mitt otroliga kunnande om film.

Nu vet jag hur jag gör, jag lägger upp en bild på bandet och ni får gissa. Kul va! :D



Deras musik är grymt bra men de är inte lika coola som The Smiths. Jaja, jag är faktiskt väldigt duktig som lyssnar på musik som är gjord de senaste åren av band som inte har funnits sedan åttiotalet.

Kommentarer
Postat av: mli

Jag vet inte :O SÄG.

2009-01-04 @ 02:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0