En månad kvar...

Jag är trött. Har suttit i projektgruppen och jobbat i flera timmar. Min projektgrupp är jättebra! När vi jobbade satt jag och kollade in i ett grupprum, där satt Ellen, Sofia och Josefina och hade trevligt. Lite avundsjuk blev jag, men vi hade roligt i gruppen också. Imorgon kommer jag sluta tidigt eftersom vi i gruppen har jobbat så flitigt. GÖTT!

Idag har jag umgåtts med lite andra personer än vanligt, jag har inte varit så mycket med Ellen och Sofia utan istället med typ Ebba och Hanna. Men det har varit en väldigt trevlig dag ändå. Snart måste jag plugga spanska. Men just nu orkar jag inte.

Om en månad släpps The Sims 3, jag är super peppad. Ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå brukar du inte umgås med meeej alls? ;P

2009-01-19 @ 22:22:35
Postat av: Anonym

oj glömde att skriva att det var från JOSEFINA^^

2009-01-19 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0