En fullspäckad dag

Klockan sju vaknar jag och kan inte somna om. Super failure är allt jag har att säga! Jag bestämde mig för att se en film; Fight Club. Det var ett bra val, den är fan bäst. Sen åt jag frukost och spelade spel.

När klockan började när man sig tolv gjorde jag mig igjordning och sen åkte jag till Slussen. Där träffade jag; Hanna, Sofia och Ellen. Vi promenerade till Kungsan och på vägen såg jag en Morrissey affisch(i tunneln under Slussen, Gula gången heter den och det luktar piss i den:P). Och Ellen och Sofia berättade att de hade sett Magnus (:P) Krunegård på stan, coolt!

Väl framme i Kungsan var det uppsnack inför Stockholm stannar.









Efter vi hade blivit taggad på att stanna gick vi och åt. Fredrika joinade oss (hon hade protesterat innan). Jag åt sushi men den var alldeles för stark:(




Ellen blev osynlig...


Sen gick vi vidare till centralen och stannade i exakt fem minuter. Det var roligt och folks reaktioner var komiska. Efter vi hade stannat gick vi vidare till Lagerhouse och jag köpte ett anteckningsblock (superkul!). VI åkte sedan till Nostalgipalatset och sen vidare till Odenplan.







Efter trevligt umgänge åkte vi tvåan hem och jag packade av lite. Sen skyndade jag till Medborgarplatsen. Där jag träffade Karin! Vi hade super trevligt; åt middag, gick på bio (Revolutinary Road) och sist gick vi hem till mig och såg Linje Lusta.

Allt som allt en toppen dag:D



Kommentarer
Postat av: alice

Låter som ni fick en mycket trevlig dag! Synd att jag missade det! Var filmen bra?

2009-02-01 @ 14:01:10
Postat av: Frida

åh Fight Club är så grymt jävla bra, fast man måste typ se den utan textning. då är ju "du" och "ni" smma ord, "you". så han tolkar det väl typ som att hon(Marlia galna rökande tösen) menar "ni" fast hon menar "du"! Åh den är så satans bra! :D:D:D:D::DD:D:D



Vilken mysig dag!

2009-02-03 @ 08:23:14
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0