Teater och humormys hos Josefina

Idag skulle vi på teater, gud så spännande. Jag bara yess liksom. Nä nu överdrev jag men vi slapp iallafall projektet. Jag tog lite mysiga bilder...



Och nu kommer en läskig bild:D


Efter teatern åkte vi till Josefina, hon bor jättefint. Skulle verkligen vilja ha hennes rum! Vi såg på bra brittisk humor och drack te ur en spännande tekanna.



Sen ringde helt plötsligt allas mobiler. Det var lite creepy!



Fick nyss ett sms av Sofia, hennes farsa har köpt Psycho! Det blir skoj med movie-time. Tillpåköpet kan jag pricka av en till film i min kära bok. Jag har dessutom bestämt mig för att klippa mig. Det ska bli sköj!





Kommentarer
Postat av: Joooooo bara för att du itne fattar vem det är

fan va snygg jag är på bilden!



inte!

2008-11-28 @ 18:48:56
Postat av: SOFIIIIIIIIAAAAAAAA

HEHEE snygg jag där va.

2008-11-28 @ 19:59:06
URL: http://sozs.blogg.se/
Postat av: ellen

HAHA, läskigt! :P?

2008-12-01 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0