Sju saker om mig som du kanske inte visste

Jag har blivit utmanad av Ellen så nu är det upp till bevis.

1. Jag är som ett litet barn på julafton. Vaknar mitt i natten och är jättepeppad inför presenterna.
2. Mitt största problem just nu är var jag ska få plats med en Marlon Brando affisch.
3. Jag blir jättelätt avundsjuk.
4. När jag kommer hem till någon första gången kollar jag alltid i deras kylskåp.
5. Jag tror att jag är jättebra på engelska och skryter lite med det.
6. Jag tycker att maffiafilmer är jättebra, särskilt våldet är spännande.
7. Jag blir alltid helt besatt av något. För längesedan var det Leonardo DiCaprio och Titanic, sen Josh Holloway sen Morrissey och James Dean. En kort tid var det Ian Curtis. Just nu är det Marlon Brando!

                                 


              

Jag har nu avslöjat ganska mycket om mig själv, nu är det din tur. Du är utmanad!                                                              

Kommentarer
Postat av: kim

Julafton is the shit !! ;)

2008-11-12 @ 20:45:01
URL: http://kimslime.blogg.se/
Postat av: Sofia B

Ååh, Looooost! <3 :D

2008-11-13 @ 09:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0