Fåret Shaun

Shaun är mitt nya skåp-husdjur. Han är söt, tack Fredrika:D



Det var snö idag, och precis som igår hade vi snöbollskrig. Det var skoj och jag blev väldigt blöt. Men det värsta var när jag tagit av mig den blötta tjocktröjan och helt fredligt satt i t-shirt i klassrummet. Helt plötsligt blir jag träffad av en stor snöboll, rakt på ryggen. Snacka om att kunna kasta lång. Samuel har alltså kastat en snöboll upp två våningar in genom fönstret, missat Arvid och  träffat mig istället. Inte kul!



Sen var det matte, jag orkar inte! Jävla Sandsjön, segt och jobbigt. Men vår grupp är mysig. Frida är första sekreterare och skriver mycket vackert med sin fina penna. Koncentration är nyckeln till framgång.



När jag kom hem satte jag fötterna i ett varmt fotbad, drack en kopp te och läste 60 sidor i vatten boken. Bra jobbat Wilma! Tack, tack.

Ikväll är det fotbollsträning, utomhus. Det blir en spännande upplevelse.


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Hahaha xD Ägande kul med snöbollskrig! Tihi! :D

2008-11-29 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0