Äventyr i cyberrymden

Igår när jag slog på min xbox blev jag inbjuden till ett party (inte en fest utan en grupp som spelar spel och chattar med headset tillsammans) av en kille som heter Jocke. Jag känner honom halvbra men han är trevlig. Första gången jag snackade i headset, spännande. Vi började med att spela Halo 3 och det gick ganska bra för mig faktiskt. :D

Sen när vi hade spelat lite olika spel kom en till kille med i vårt party, han var från göteborg och det hördes. Killen var ganska trevlig men fick en smärre chock när han märkte att jag var tjej. Sen när två till killar kom med blev det lite kaos, alla pratade samtidigt. De undrade vilka spel jag spelade och jag sa: GTA 4, Orangebox och typ några andra (observera hur oerhört cool jag är), återigen blev de chockade. Dem sa att de tyckte jag var häftig och att de inte trodde tjejer spelade spel. Man lever för att leva...

Sen så stack dem, så jag och Jocke kunde spela vidare. Vi hade roligt och jag sa hej då vid 11:30. Jag var verkligen jättetrött. Jocke bjöd in mig till honom för att spela Xbox nån gång, hmm vi får väl se.

Idag vaknade jag klockan 10, jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: kim

men det är myyycket finare när det är snö ute .. och ljusare! Leve snön!

2008-11-30 @ 12:16:03
URL: http://kimslime.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAhA xD

2008-11-30 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0