Snart är det jul i vårt hus

Jag har upptäckt myspace, har suttit precis skrivit färdigt ett "mail" till en poet i LA. Jag känner mig global och häftig.

Idag var det julbord i skolan, det var jättegott. Enda problemet var att jag åt så mycket att när jag tio minuter efter maten skulle ha muntligt prov mådde relativt illa. Inte så kul när man ska säga smart saker. Men det gick bra ochjag känner mig lättad att nästan allt är klart nu iskolan. Imorgon är det julfest som säkert kommer bli kul och sen är det nästan jullov!

Hittade den här söta bilden på Marlon Brando och hans systrar.


Kommentarer
Postat av: Karin

GUd va sööööt. God jul föresten!

2008-12-20 @ 13:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0