Jag vet att ni har saknat mig

Alla har saknat mig så otroligt mycket så nu tänkte jag berätta lite kort om min jul, med bilder. Jag kan riktigt känna hur ni bara sugs in i skärmen av förväntningar och inte minst glädje.  


När vi gick till mormor och morfar började det snöa, det var väldigt juligt. Men innan vi åkte enda till Vasastan hade vi julklappar och mysigt hemma. Jag fick mycket fina saker. Årets tomte var lite annorlunda än standard bilden, men han var sannerligen en bra tomte.


Vi åt jättegod julmat hos mormor och morfar och även här fick jag mycket fina presenter. Jag lovade mig själv att inte lägga upp en bild på dem. Men jag gör det för er skull.



Självklart såg vi Karl Bertil Jonsson...

På juldagen åkte vi till Älvsjö där min faster och kusiner bor., även farmor och farfar vr där. Även hos dem åt vi julmat och hade trevligt, dock lite mer skrikigt när två åtta åringar är med. Jag fick en mycket fin ipod och lite annat smått och gott.

Igår gick jag och köpte en systemkamera, jag tror att det är samma som Sofia har. Den är jättefin och rolig. Snart ska jagt träffa Ellen och kanske några fler. Ska bli skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0