Dagen då alla rörde mitt hår

Onsdag- nyklippt. Lite lätt uppspelt går jag till tunnelbanan, jag känner lite nervöst på mitt korta hår. Det känns konstigt. På tunnelbanan träffar jag Samuel; oj vad kort! Säger han, detta lugnar inte min nerovisitet. När jag väl kommer till skolan är alla på mig. De rör mitt hår och ger mig komplimanger. Jag blir alldeles generad. Särskilt Marina pillar med mitt hår, nästan hela lunchen. Men det var mysigt. 

Aldrig har så många människor känt på mitt hår under samma dag som den dagen, men det var ganska trevligt. Jag är iallafall nöjd med min klippning.   


Kommentarer
Postat av: ellen

det borde du vara eftersom du är grymt snygg! :)

2008-12-05 @ 20:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0