All the Things You See With Your Eyes Closed

I torsdags gjorde jag en liten musikal. Texten gick ungefär så här:

Nu är det en musikal
Känner ni glädjen i vårt hus
Är ni redo för bus

Framträdandet var två stämmigt men utan koreografi, tyvärr. Tack alla som ställde upp, det var sjukt ukl. Jag var verkligen igång den lunchrasten.

Fredagen blev en dag med mestadels projekt arbete, det var kul.. not! Men vi blev iallafall färdiga. På kvällen såg jag en utav de roligaste filmerna jag någonsin sett; Trångt i kistan hette den. Det är en brittisk komedi och rolig var den, jag hade kramp i magen efter filmen.



Lördagen blev en hel dag med Sofia och Ellen, otroligt underbart. Först åt jag och Sofia lunch på Sandys, både trevligt och gott. Sen gick vi alla tre omkring på Söder. Vi fikade på Josefinas café, jag har inte varit där på länge men det är ett trevligt café. På kvällen gick jag och Ellen på bio, vi såg Twillight (recension tidigare i bloggen) på Skandia. Jättefin biosalong och häftig upplevlse.



Jag skulle egentligen köpa en Xbox 360 med Sofia på Söndagen men hon bangade ur i sista minuten. Istället sprang jag och pappa jättelångt! Men jag orkade:D Jag och mamma gick sen till Cinemateket och såg filmen Fifflaren från 1961. Den var väldigt bra och det kändes som man var i sextiotalets USA. Dels för att filmen var svartvitt och utspelades på 60-talet och dels för att den saknade text. För övrigt är Paul Newman snygg:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0