Nu är det snart Juni

Har jobbat i helgen, varmt men helt ok.

Känner mig lite konstig, glad men samtidigt förvirrad. Jag har insett något men vet knappt vad jag har insett. Det är massa jobbigt kvar i skolan och jag är trött. Men snart är det sommar. Folk slutar aldrig förvåna mig, föräldrar på Skansen förvånar mig, mina kompisar förvånar mig. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Men det blir nog bra.

Ska bli skönt med sommarlov trots att jag ska jobba så mycket. Blir iallafall annorlunda än skolan som jag är trött på nu!

Jag har skapat en ny blogg, onthefilmfront.blogspot.com.
Kolla gärna in den men ha i baktanken att den fortfarande är lite under konstruktion...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0