I know now

Idag har jag bestämt vad jag ska göra med mitt liv! Jag har bestämt vad jag ska bli och att jag verkligen ska bli det! Men jag vågar inte skriva det för då blir det som ett heligt kontrakt (om ni inte visste det är min blogg helig). Men om jag lyckas ska jag säga vad det var:P


Dagens citat som reflekterar mitt liv blir:

"Tell all of my friends
(I dont have too many
Just some rain-coated lovers puny brothers (sisters))
Dallow( Ellen), spicer (Sofia), pinkie(Freddie), cubitt(Hanna)"

Nu sårade jag några för att alla inte fick vara med, men livet är hårt och jag älskar er alla! Ni får kanske vara mde i nästa citat. <3

Och dagens bild!



Love and laughter to you all, I will be back!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

vad det än är så lycka till!! händer det ngt kul i skolan?

2009-03-03 @ 13:26:40
Postat av: Hanna

Jag förstod inte citatet! xD Vad betyder cubitt? Och kan någon förklara de andra orden också?

2009-03-04 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0