En extra helg!

Jag trodde jag skulle jobba den här helgen med det blev inte så. För dåligt väder... Helt plötsligt hade jag en hel helg ledig. Åh nu ska jag plugga tänkte jag... NOT!

Hade jättemysigt igår med Ebba och Josefina. Vi fikade, gick på bio och spelade spel. Filmen vi såg heter Slumdog Millionaire och var så bra som jag hade hoppats på.



Jag har skrivit färdigt mitt tävlingsbidrag för novell tävlingen om rasism. Jag kommer 100% vinna! Hoppas jag iallafall...

För övrigt är jag glad och för extra övrigt känner jag mig uppfylld av alla döda hjältars andar. (jag hoppas ni ser vilka av dem det är jag menar:P)



Kommentarer
Postat av: kimberley

Jag har slumdog hemma, borde ta och se den.. den verkar ju så bra !

2009-04-01 @ 16:59:01
URL: http://torchia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0