Snö-dag

Idag träffade jag Felicia och Elin. Det var så länge sedan sist... "träffen" började bra, Felicia såg en Morrissey poster på stan och jag sprang dit och tog den. Nu hänger den i mitt rum, glad!



Vi åt på Fotöljen och jag tog kort med min fin, fina kamera. När jag hade fotograferat färdigt fototade en gubbe på gatan oss. Han log och gav oss tummen upp sen gick han vidare. Men efter cirka en sekund kom han tillbaka och tog ett till kort. Underlig gubbe.

Efter en god lunch gick vi inåt stan.





Vi fortsatte in i Gamla Stan, där vi bestämde oss för att vara turister. Självklart tog vi kort med det flummiga trollet. Det var en hel turistfamilj innan oss och alla typ sju medlemarna skulle fotas. Vad tänker turister med?!



Nåt annat lite töntigt är om man köper en kalender för 2009 med Halo tema.



Vi fortsatte inåt stan och hade jättetrevligt. Jag köpte biljetter till Gomorra som jag och mamma ska se imorgon. Ska bli skojigt. När det började snöa och blåsa skyndade vi in på en buss och åkte hem. Imorgon ska jag äta sushibuffé.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

snygg poster :)

2009-01-06 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0