Myz i Bredäng

Igår åkte jag och Sozs till Bredäng. Ellen mötte oss glatt i kylan och vi promenerade genom kvarteren tills vi kom till Ellens trevåningars radhus. Stort var det och mycket fint. Trots att vi var inne och hade flera filtar om oss frös vi, med vi menar jag Ellen och jag. Inte Sofia såklart, hon har någon speciell Norrlandsgen som gör att hon inte fryser. Men vi vanliga dödliga frös, och inte lite heller. Men nu ska jag inte klaga, det var jättetrevligt och vi gjorde pannkakor. Jag fick den svåraste uppgiften, jag vispade grädden. Den blev självklart oerhört lyckad och även pannkakorna blev det. Det var jättegott. Ni betyder så mycket för mig:D



The Courteeners ska vara förband till Morrisseys Usa spelningar, synd att de inte kommer till Stockholm. Men man kan inte få allt. Ska spela The Sims snart, såg Taxi Driver igår, sjukt bra film. Nästa pojke som födds i The Sims ska heta Travis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0