"I am Jack's smirking revenge."

Jag har blivit helt överöst av propaganda! Gissa hur, jo jag har läst Fight Club (ja, det var en bok först). Den är så sjukt bra, och allt Tyler säger är så sant. Jag känner att man vill agera på nåt sett men eftersom jag är en fin flicka slår jag inte ner nån. Istället piffar jag upp skolan lite, de som vet vad jag menar vet det, ni andra; synd!

"This is your life and it's ending one minute at a time. "

Det är så sant, men det är mer sättet det sägs på som är coolt. Det är så agressivt skrivet och kraftfullt.

För övrigt var jag irriterad idag, på lite allt möjligt. Men det gick över sen... Gud så intressant tänker säkert du som läsare och det var det självklart inte. Men men, allt i livet är inte super flashigt. Jo kanske Fight Club. Jo vi kan nog komma överens om att Fight Club is super flashigt. Längtar till vår Fight Club kväll Freddy-boy. :D Jag kommer återkomma till Fight Club snart men i en lite annan skepnad. Mohahahhahaha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0