Why Can't I Be You?

Sitter och leker lite med datorn och lyssnar på The Cure. Tack snälla Frida för lånet:D Den är ganska bra men jag kan inte gilla musik riktigt förens jag kan sjunga med.

Jag är trött och har ont i min hälsena och en jäkla prenummerations lapp om Super Play är borta. Jag blir galen det var värsta bästa erbjudandet. Det var iallafall god lunch!

Stackars Sofia är sjuk och stackars jag ska träna fotboll utomhus idag kl 20:00. Snacka om jobbigt. Lite seg som ni kanske märker. Jag kanske borde sova lite innan maten... Jaja, ska iallafall bli kul i helgen. På fredag med das gang och sen på lördag ska jag och min kära lilla Karin ha Marlon Brando eftermiddag/kväll. Ska bli så kul! Tänkte först lägga in en bild på The Cure men jag ändrade mig. Karin vi kan dela på honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du uppskattar skivan Wilma! :D

Och asbra jobbat idag på matten!

2008-11-20 @ 17:43:15
Postat av: Julia

snygging!

2008-11-21 @ 23:51:26
URL: http://tionde.blogg.se/
Postat av: Karin

SNYGG!! JAg vill inte dela, han e min:P

2008-11-23 @ 11:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0