Vinterträning

Träningen igår var ganska jävlig. Vi sprang och sprang, det var kallt och blöt. Jag frös och var varm omvartannat. Men jag är nöjd med min insats, jag överlevde! Efter en timmes snötortyr spelade vi match. Det var inte det mest seriösa jag har gjort men ganska underhållande. Det skulle varit helt outhärdligt om det inte var för mina kära lagkamrater; Jessica, Malin och alla ni andra. Malin peppade mig otroligt mycket, utan henne skulle jag aldrig orkat. Tack!

Jag var så trött när jag kom hem att jag kollapsade, men när jag sedan låg i min säng utpumpad till max fick jag en idé. Jag blev väldigt glad, så snart kommer en bok. Eller vi får väl se om det blir snart... jag återkommer om boken. Den kommer bli bra kan jag iallafall lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0