On The Waterfront



Detta är min blogg. Jag skapar den i ett försök att skildrar mitt liv och mina känslor. Men inte minst att lägga upp bilder på coola män och mystiska vänner. Namnet på bloggen kommer ifrån filmen On The Waterfront (Storstadshamn), filmen är grymt bra och Marlon Brando är fan bäst! Jag tycker namnet passar jättebra; det illustrerar mitt liv vid den stora hamnen (Hammarby hamnen) och mina problem med översittar och maffiabossar (de är riktiga problem faktiskt!). 

This is an offer you can't refuse, so don't. Read it and you will laugh at all the wrong things and feel the love and hope of life come to you. And if you don't, well at least you will see pictures of handsome devils and learn memorable quotes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0