SNÖ!

Idag när jag vaknade var det snöstorm. Mysigt tyckte jag helt seriöst. Sen gick jag ut, det var inte mysigt. Snön blåste in i mina ögon, öron och kölden krossade mig nästan. Men sen kom man i allafall in i värmen av bussen, fan vad det var trångt! Alla var agressiva och jobbiga tanter skrek med sin pipiga röst: gå bakåt i bussen. Man hörde hur de muttrade något om dagens ungdom.

Men det bästa med hela dagen var lunchen, vi har nu nästan officiellt skapat en förening. Sofia kom på det ultimata namnet: "Headshot". Det ska bli skoj med den föreningen. Sofia och Ellen har lovat att följa med till spelträffen i Täby. Det ska bli nördigt kul:D

Sen efter maten hade vi snöbollskrig, alla blev jätteblöta. särskilt Hanna och Sofia. Nu luktar det gammal död skunk om mig och mina kläder. Men jag är glad ändå:D

Snart ska vi dra hem till mig och spela 360, vi får väll hoppas på en headshot.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hahaha :) kul det där med snön...

2008-11-25 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0