Let's sum it up

Jaha så då var det sovmorgon, men vad gör nörd-Wilma. Hon sätter klockan lite extra tidigt och spelar lite spel på sin älskade 360. Smart! Efter en relativt stadig frukost går Wilma till bussen, hon är sen och bussen också. Men vad kom hon på för smartlöning på det? Ja juste hon tar tunnelbana (som vi idag lärde oss hette Subway (am) eller Underground (en). Det var spännande att åka tunnelbana tyckte Wilma, men hon blev lite förvirrad var hon skulle gå när hon kom till Slussen. Wilma stannade helt plötsligt på perrongen vilket resulterade i ett totalstopp för alla förvånade och stressade människor bakom.

När hon tillslut hittade till skolan vaar hon relativt trött. Jaha då börjar lektionerna. Engelska, jippi! Jämför brittiska och amerikanska, ännu mer jippi! Det komiska i det hela är att Wilma inte är ironisk. Efter engelskan var det estetiskverksamhet. Man skulle göra om en bild på sig själv utifrån vissa teman man fick. Wilma fick explosivt, varpå figuren på hennes bild fick ett explosivt ansikte. Wilma är lite klantig och kladdade ner bordet hon jobbade vid. Men vad fan det var inte bara jag som gjorde det! Oj nu är det inte tredjeperson längre, well, well...

Grejen var att Wilma var den enda ansvarfulla som städade upp efter sig. Wilma var väldigt grinig innan lunchen eftersom det inte var mat förens kl 12:30. När ni lär känna Wilma vet ni vilken jobbig människa hon är när hon är hungrig. Men nog om det, det var god mat! Linsbiffar med typ janssons frestelse fast utan anjovis och med mor(d)rötter.Alla vet vilken god mat det blir imorgon:D Pannkakor med sylt och grädde(!). 

Efter maten var det jobbigt projekt. Koncentrera sig och sånt är jobbigt. Särskilt när det är defust vad man ska göra och sånt. Men jag ska inte klaga, vi känner med dig Soffla. 

Vi gick lite tidigare och jag och Ellen hade sällskap på tuben. Myzigt! 

När jag kom hem uppdaterad ejag mitt Xbox live och gjorde en avatar. 

  

Sen spelade jag massa Team Fortress, men gissa vad. Jag vågade inte prata, igen... Nån måste hjälpa mig! Ellen, Sofia, Josefina, nån!!!!!!!

Vi åt värsta goda middagen, pastasallad. Dock utan räkor, fail men ändå. Efter maten satte jag mig vid datorn och kände mig som en del av min generation. Jag har läst massa bloggar och bloggar nu själv. Nu tog Meat is Murder albumet slut. Ska jag lyssna en gång till eller byta skiva. Dagens i-landsproblem.

Mitt avslutningsord är ÖGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0