Jag har vänsterprasslat!

Let's face it! Jag har svikit och bedragit. Ingen har sagt något, ingen har fått damputbrott på mitt dåliga omdöme. Ingen! Nu får jag stå med skammen men jag hoppas på föråtelse. Jag har insett mitt misstag och kommer nu aldrig övergiva honom. Förlåt mig kära Steven (vet att du inte gillar namnet, men det är gulligt), jag ska inte överge dig mer.

Marlon, James, Ian och Echo släng er i väggen. Särskilt du Marlon. Du är alldeles för snygg och charmerande, för in mig i ditt kärleksnäste utan återvändo. Men som sagt jag vet bättre nu. Käre Steven du är nu åter mitt allt, Marlon har utseendet men det har du också. Marlon må vara en idol men du är mer än så...

Detta har helt och hålet gått över styr och jag tvekar att publicera det. Men nu har jag skrivit det och därför publicerar jag det. 

                                  

If it's not love than it's the bomb that will bring us together.


                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Wilma, vad har du nu hittat på??

2008-11-25 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0