Jag har ont i benen!

Gympalektionen idag var jättejobbig! Det var inte en lugn stund, hoppa hopprep, kravla på golvet, hoppa groddhopp och massa andra jobbiga grejer. Men en liten ljusglimt var att Vera spelade en väldigt bra låt, Head over Heel tror jag den heter. Den är med i Donnie Darko och är med Tears for Fears (dem är ju sjukt bra, undra om dem kommer från norra England?).  Sen när jag kom hem helt varm så tyckte pappa att vi skulle springa. Jag sa NEJ! Men sen blev jag manipulerad när han berättade vad det skulle bli för middag. Klyftpotatis, vegetarisk burgare och till efterrätt blåbärspaj med glass. Mums är min instinktiva reaktion. Så jag sprang, fan vad det var jobbigt. Men nu när jag har gjort det känner jag mig duktig. Det är ju alltid något.

Imorgon ska vi ut i skogen och mätta omsättningen av vatten i en sjö ute i ingenstans (jippie!). Lite jobbigt men jag ska få sova över hos Soffla. Fett skojigt. Och hon har lovat mig värsta frukosten, gröt, ägg(!), juice, te, mackor och tillochmed fisk på tub. Längtar redan till frukosten på lördag. Och ja juste, vi ska ju se Gudfadern. Jag ska dra med mig så många jag kan in i den underbara filmen. Och BTW joina min Maffiafamilj på Mafia Wars (på facebook, nördigt. Jag vet). Den växer för varje dag, mohahaha. Don Wilma of Facebook.

Och jag måste bara berätta den hemska sanningen. Det är på väg att bli vinter, jag hatar kyla! Men men, det är ju jul inkluderat i kylan. Jag har redan börjat fila på önskelistan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din hurtbulle är! :P

2008-11-13 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0