Jag är jävligt duktig

Idag när jag kom hem kl 16:20 la jag mig på min säng. Helt utmattad efter en dags studier och gissa vad jag gör då. Jag läser Vatten till salu från pärm till pärm. Det tog över två timmar men jag känner mig duktig nu.
 
Har sett en riktigt bra film idag, Försoningen. Den var inte alls som jag trodde men mina förhoppningar var inte höga. försoningen är en väldigt fin film både berättarmässigt och fotot. Jag fällde en liten tår också.

Är det nån som vet en hemsida där man kan publicera sina noveller?


Kommentarer
Postat av: Såfiaa

En kommentar bara.

2008-11-27 @ 08:42:57
URL: http://sozs.blogg.se/
Postat av: Karin

Eller hur?! Försoning är jättebra och sorglig, alla damn krigsfilmer får en gråta:( kramisar

2008-11-27 @ 19:21:34
Postat av: Ingrid

Håller med... jag grät också när jag såg filmen fast jag är okänslig som ett fån när jag tittar på film

2008-11-27 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0