Gamer's united

Idag har jag varit på "ds-träff", det var jättekul. Evigheter sen sist, ska gå så ofta jag kan framöver. Verkligen skojigt! Blev lite intresserad av att åka på spelträff på lovet. Det är en i Täby och en i Malmö. Jag tror nog det lutar åt den i Täby, nån som vill hänga med? Sofia?!

Lokalen var i Alvik, lite off men samma tunnelbanelinje iallafall...

Hursomhelst, det var väldigt roligt, vi spelade Super Smash Bros och jag var faktiskt ganska bra. Efter vi hade spelat och nördsnackat åkte jag, Karl och Kaktuz till Medis. Vi åt på Tacobar, fan vad gott det var. Första gången, visste inte att de hade vegetariskt där. Föresten sade jag att det var roligt? Skoja bara:P

Ska nog ringa Kaktuz.... Juste det ska bli storm inatt, mysigt. Får se om jag kommer ut imorgon







Funderar på att starta en spelförening i skolan, nån som intresserad? Vi kunde heta nåt riktigt coolt, kommer bara inte på nåt...

God NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0