What did you see there?

Idag var första dagen på lovet, underbart härligt! Jag har inte gjort så mycket idag, sovit, spelat spel och promenerat. Men det har varit en mycket trevlig dag. Som en riktigt facebook nörd sitter jag nu och spelar Crazy Taxi för att äga Sofia, Ellen har jag redan ägt så det behöver jag inte göra igen. Jag antar att ni alla har väntat som galningar på att få veta hur det går för min legacy familj (i The sims 2). Snart får ni veta men först tänkte jag berätta en glad nyhet. The Sims 3 kommer fungera på min dator, jag är så här glad :D.






Barnen heter: Wendy, Albert, Deborah, Justin och Coleen.


Ingen tyckte säkert det var intressant men jag har lov nu och gör därför onödiga saker. Ikväll ska jag se Easy Rider, det ska bli kul:D

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har Breakfast At Tiffanys nu!

2008-12-21 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0