Girlfriend in a Coma

Har precis skrivit klart min berättelse till engelskan, den fick namnet Girlfriend in a Coma, efter Smiths låten. Jag är ganska nöjd!

Tyvärr håller jag på att bli förkyld men vi får hålla tummarna för mitt imunförsvar. Jag har inget vettigt att skriva som ni kanske ser men jag lyssnar en bra låt. Det är alltid något:D

"In the high life, I've got this feeling now
I've got this horrible feeling
On the escalator, they took it out on him
As the ridiculous world went by

On the high wire, dressed in a leotard
There wobbles one hell of a retard
On the escalator, you shit paracetamol
As the ridiculous world goes by"

Jag lyssnar på de mest flummiga Morrissey låtarna, om han inte vore en bra förebild kunde man tro han var påtänd. Men han kanske bara är superflummiga generellt. Det verkar ganska troligt...


"Who can make Hitler
seem like a bus conductor?
You do, oh Phoney you do

You sing a lovely song to a scale
and the words spell out my name
Oh Phoney
but then you kick me down below
cause you know it won't show
how could you? "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0