Flummiga är vi allihop!

Igår var det träning, tidigt ute i ingenstans. Men det var ganska trevligt ändå:D Efter det tänkte jag ringa Sofia och fråga om hon ville gå på julmarknad men jag var helt slut och orkade knappt andas (sry Sofia).

Klockan fem skulle jag hem till Eddie, det var såå länge sedan! Men när jag kom dit var allt som vanligt, vi hade jätte mysigt jag och alla gamla Sofia-människor. Vi pratade om alla gamla minnen och vad som har hänt med alla andra, mystiskt vad folk förändras över en sommar. Sen såg vi självklart nån skit film, men den hade gudfadern refernser så jag var ganska glad. Dominica och Steph gick jättetidigt men jag Kim, Ene och Eddie gick ut i lördagsnatten. Vi käkade typ klockan nio och sen promenerade vi och var as flummiga. Vem behöver alkohol när man har Kim. Jag älskar hennes mystiska tankar...

- Men du Wilma du har ju inget nice nickname, Kardborren är för långt. KB kanske blir bra!
- NEJ! skrek jag med lätt panik.
- Hmm... Kardborre  om man tar bort kard bli det morre och det är nästan som morris.

Right tänkte jag, flummiga är vi alla. Men Sofia tar priset. Karl den 12:s lik, det kommer hänga efter dig i alla evighet och du vet det!

Idag är det softar-dag, spelat GTA och tagit fram min gamla Game Cube. Nostalgi från SSX 3:D
Såg lite på skidor, ska ut på stan och äta lunch. I eftermiddag ska jag springa. Jag börjar faktiskt tycka det blir roligare och roligare att springa.

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0