Nu är bloggen igång igen!

Mitt internet har varit nere i typ evigheter. Men nu efter mycket tryckande har jag lyckas få igång det.JA!!!

Jag chattade med en turk på omegle.com i typ tre timmar idag, det var trevligt. Nu har jag så mycket att komma ikapp med, ska läsa allas bloggar och uppdatera mig på alla forum. Ojojojoj, tur att jag är ledig i helgen. Ja just jag har jobbat typ hela helgen, det var ganska nice. Jag ska köpa en platt-tv, ska bli asnice att spela xbox i HD.   

Hur som helst orkar jag inte vara rolig, men lägger upp lite gamla bilder och nya...

 
Sofia blev så här när operasångerskan vann melodifestivalen...



Ellen och Hanna filosoferar om livet



Wilma ala sombrero!



Läskigt!!!



Koncentrerad:P



How Soon is Now?!

Nu orkar jag inte mer...

Men ha det gött, så uppdaterar jag snart igen(om inte internet lägger ner igen:P)

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha, fina bilder :P du får lägga upp fler ngn annan dag om du orkar :) godnaaatt!

2009-05-07 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0