The Lanes Were Silent, There Were Nothing Around For Miles

Jag träffade Felicia på stan, trevligt. Ska träffa henne och de andra girlsen nästa lördag. Vi ska tjocka oss och ha det myzigt. Jaja, det var bara en notis i förbi farten.

För typ några veckor sen var jag och Sofia i Gamla Stan och tog kort. Hennes kamera är bäst så jag ville ha några av bilderna. Kalla mig ego om ni vill men jag tycker bilderna var coola.





Nu insuper jag The Smiths, typical me, typical me. I started something, I forced you into a zone. And you were clearly never meant to go.

I loathe you and love you Mozzer. 18 months hard labour seems fair enough!

Ska snart se film och ha fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0