Jag känner mig duktig, glad och hungrig

Jaha så nu har man gjort massa läxor, naturkunskap, historia och gud vet vad. Jag är fan bäst, att jag ens orkar är bara i sig duktigt. Grejen som är så bra med läxor är att när man väl har gjort dem känner man sig jätteduktigt. Jag känner mig liksom allmänt glad. Mina nyvunna kompisar i klassen är fan bäst och klassen som helhet också. Idag var Lars Ohly (inte Åhly) i skolan,det var både intressant och spännande. Men som alla politker svarade han svävande på nästan alla frågor vilket självklart är irreterande. Jag började vid lunch idag, det var ingen god lunch. :(  På grund av detta är jag jättehungrig! Men det blir god middag och efter middagen ska jag och familjen se en film med Marlon Brando, The Chase heter den.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja0 Ja0 Ja0. Du är fan bäst som är klar med läxorna! Själv sitter jag och tragglar med spanskan nu, ehe. Kan vi inte försöka få Angela att inspirera oss till mer taluppgifter?



Well well, du sa att din blogg är b men jag gillar't! Vi ses imorgon my friend!

2008-11-12 @ 19:21:55
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0