Dagens i-landsproblem

Jag är jättearg på min buss. Jag åker fyran till skolan varje dag och när jag ska till bussen måste jag över ringenvägen och götgatan (korsningen vid ringen). Man får stå där i evigheter. Jag ser bussen åka förbi mig och stanna vid hållplatsen ett övergångställe bort. I detta läge har man ett val; riskera livet och springa över eller vänta lugnt och fint och missa bussen och fem minuter av sitt liv. Jättejobbigt!

När jag sen åker hem så måste jag också stå och vänta vid det jäkla övergångstället. Jag önskar min buss kunde stanna där trean stannar. Skulle vara mycket bättre! Men man ska inte klaga, jag kunde ju bott i Sköndal:P

And BTW imorgon kommer Lars Ohly. Fett nice!


Kommentarer
Postat av: sofia

... hehehehe.

2008-11-12 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0