Baking-day

Idag efter skolan åkte jag, Ellen och Sofia glatt ut på landsbyggden (Enskedegård). Det var skojigt att se stockholm och på stationen (slussen) köpte vi godis i en automat. Man måste ju testa allt minst en gång. Jag är fett lack på sl. Förseningar pågrund av löv på spåren! Är de förvånade öve ratt det faller ner löv på hösten?

När vi efter en lång och besvärlig resa kom fram gick vi in i Ellens fina mysiga lägenhet. Vi hade bestämt oss för att baka. Eller om jag ska tala sanning nu var det Ellen som skulle baka och jag o Sofia just tagged along. Vi bakade kladdkaka och den blev fin. Jag har ju fått MVG i hemkunskap (på något underligt sätt) men jag överlät ändå husmorsuppdraget till Ellen. Sofia verkade inte allt för peppad på ett sådant ansvar.

Kommentarer
Postat av: ellen

gött!

2008-11-12 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0